Friday, May 11, 2018

Happy colors

























Gisteren ben ik begonnen aan deze hele vrolijke deken. En ik had ook alle reden om heel erg vrolijk te zijn: vandaag is mijn boek naar de drukker gegaan. Dat betekent dat ik over niet al te lange tijd het boek in mijn handen heb waar ik het afgelopen jaar zo keihard aan heb gewerkt. Nu eerst maar even verder met dit project. Tot morgen bij Link Your Stuff!

Yesterday I started working on this very happy blanket. And I had every reason to be happy as today my book was sent out to be printed. So that means that really soon I can hold the book in my hands that I've been working on for such a long time. But first, let's continue with this project. See you tomorrow at Link Your Stuff!

4 comments:

  1. Zeker een rede m vrolijk te zijn.
    Hoe gaaf is Dit?!

    ReplyDelete
  2. Vrolijk moment na een jaar hard werken. Nu is het uit jouw handen en aan de drukker om het boek mooi te drukken. Ik ben benieuwd.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  3. Vrolijke deken! Wat gaaf en spannend, je boek bij de drukker.

    ReplyDelete