Tuesday, June 25, 2013

Buttons!

















♥ Click this link if you want to follow my blog with Bloglovin ♥

Ik heb een abonnement op de Simply Crochet en elke keer zit er een leuk klein kadootje bij. Dit keer een setje kaarten met op elke kaart staat een foto van een hele mooie gehaakte knoop. Op de achterkant staat het patroontje beschreven. Vind je het leuk om zo'n kaart van mij te ontvangen? Laat dan hieronder een berichtje achter. De zes mensen die een kaartje krijgen zal ik een mailtje sturen en om hun adres vragen dus zorg ervoor dat ik je mailadres eenvoudig kan vinden als je reageert. Je kunt tot 30 juni reageren en iedereen waar ook ter wereld mag meedoen. Succes!

I have a subscription on the Simply Crochet and every time there comes a cute little gift with it. This time it's a set of cards. On every card there a very pretty picture of a crochet button. On the back you can find the pattern of the button. Would you like to receive one of these cards? Then leave a comment below. I'll email the six persons that'll receive a card and ask for their address so make sure I can find your email if you leave a comment. You can leave a comment until the 30th of June and everyone anywhere in the world can give it a try. Good luck!

72 comments:

  1. Je bent altijd zo aardig door dingetjes uit te delen! Een kaartje is altijd leuk om te krijgen, met een patroontje erbij is ie helemaal geweldig.

    Ik bied me graag aan bij deze. En om het makkelijk te maken, indien ik er een mag ontvangen, is dit mijn mailadres: info@haakwereld.nl

    Groetjes Imara

    ReplyDelete
  2. Oh zo leuk!!! Denk dat ik me ook maar eens moet abonneren op Simply Crochet. Ondertussen doe ik graag mee voor zo een kaartje. Mijn mail adres is pixiemiksalot@gmail.com
    groetjes
    Pixie

    ReplyDelete
  3. Hey, dat is cool! Nog nooit gezien of van gehoord. Ik doe ook mee, zeker met een patroontje erbij. Mijn mailadres: decuyper.lieve@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Jiha! Ik doe graag mee. Ik koop steeds losse nummers van Simply Crochet, een abonnement heeft zo zijn voordelen blijkbaar.
    Mijn mail adres is viviane.laebens@gmail.com
    Vriendelijke groetjes
    Viviane

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. oooh ! da's tof ! ik doe graag mee voor zo'n kaartje !

    bollekes.met.gaatjes.en.koordjes@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Wat een schattig kadootje zeg! Ik doe graag mee :)

    ReplyDelete
  8. Wat een kunstwerkjes zijn die knopen zeg. Ik doe graag mee.
    gr lisette

    ReplyDelete
  9. Leuk, ik doe graag mee!

    Groetjes, Cindy

    cinscreaties @ live . nl

    ReplyDelete
  10. Wat een ontzettend leuke kaartjes! Vooral het roze bloemetje vind ik erg leuk!

    Groetjes Leonie

    ReplyDelete
  11. Lief zeg dat je het direct weer door geeft!!!
    Liefs Theetje

    ReplyDelete
  12. Wat ontzettend leuk en lief van je. Ik doe graag mee.

    Groetjes Linda

    ReplyDelete
  13. Lief! Simply crochet.. is dat een leuk blad? En ook het geld waard? (geen idee hoeveel het kost, waar het verkrijgbaar is en wat erin staat, maar ben dol op haken, da's een feit!)

    ReplyDelete
  14. Wat leuk en leuk ook dat je die kaartjes weggeeft;)
    Mijn mailadres is carlazoetelief@gmail.com

    ReplyDelete
  15. Wat een leuke cadeautjes krijg je bij het Simply Crochet Magazine. Ik ben benieuwd wat er voor dingen in het blad staan. In mijn dorp zijn soms haaktijdschriften te koop, maar die zijn vaak wat tuttig.

    Groetjes, Margaret

    ReplyDelete
  16. Wat een leuke kaarten, daar wil ik wel eentje van in mijn brievenbus :)
    punky.wunky@yahoo.co.uk

    ReplyDelete
  17. Dat is wel heel erg leuk. Ik houdt van haken en kaarten dus een combinatie daarvan is natuurlijk geweldig!

    groetjes Zelda
    zeldasambrink@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Oh leuk! Ze zien er allemaal erg mooi uit, zeker met een patroon erbij! Dan moet het toch lukken? En anders vraag ik het de haak expert van onze familie, mijn schoon zusje Trudy meek, mail adres is susan.eggens@home.nl

    ReplyDelete
  19. Wie houdt er nou niet van post en haakpost is natuurlijk helemaal leuk!!:-) ..ik doe graag mee!! Grtzz..Maddy

    ReplyDelete
  20. Hier vanuit Zweden wil ik ook zeker mee doen aan deze leuke haakpost. Hälsningar Monique!

    ReplyDelete
  21. Leuk!Vooral die grote ecru bloem.
    brechtje@vanwijkvo.nl

    ReplyDelete
  22. How lovely they are! I would love to have one.

    ReplyDelete
  23. Hallo Annemarie,
    Wat lief van jou dat je weer aan anderen denkt. Ik doe graag mee. Dol op haken en gek op post. Gewoon uit Scheveningen. lbetckewort@casema.nl
    Fijne zomer! ♥ Groet Leny

    ReplyDelete
  24. Wat een leuk idee.
    Ik doe mee.

    ReplyDelete
  25. Hoi Annemarie, ik doe graag mee en waag een gokje! Groetjes Céline

    ReplyDelete
  26. Wat attent van je! Ik doe graag mee! E-mail: sjaen2010@gmail.com

    ReplyDelete
  27. I would love a card! My e-mail is ftortega@gmail.com. You have a lovely blog.

    ReplyDelete
  28. Wat zijn ze superrr leuk, zeg!!
    Normaal doe ik eigenlijk niet zo mee aan dit soort dingen.
    Maar ik wil toch wel eens een kansje wagen.
    E-mail: Monwouters@gmail.com

    Liefs Monique ['T Haakdraadje]

    ReplyDelete
  29. Oo I would like to know how to crochet some buttons :D

    ReplyDelete
  30. Ook ik zou blij zijn met zo'n mooie knoop. Misschien een idee om de patroontje hier te plaatsen...dan kunnen en vele van genieten.
    Mijn mailadres is 19roelien62@gmail.com

    groetjes Roelien

    ReplyDelete
  31. Wat leuk enig..als beginner haakster..pas besmet met dit virus..zou ik het heel leuk vinden deze Candy te mogen ontvangen.

    Groetjes,Willy

    ReplyDelete
  32. oh geweldig, ik hoop zo eentje te mogen ontvangen :) mijn e-mail adres is maga_dante@hotmail.com

    ReplyDelete
  33. leuke aktie om mij aan het haken te krijgen .super

    ReplyDelete
  34. that's a really genuine idea! love from Greece,
    Dimitra

    dimitrakopouloud@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Zo'n kaartje wil ik best toegestuurd krijgen. gr. Hennie

    ReplyDelete
  36. Leuk idee om ze weg te geven. Ze zijn ook erg mooi. Zo'n kaart wil ik ook wel
    ontvangen.
    Groetjes,
    Annette
    a.ploeg@filternet.nl

    ReplyDelete
  37. Zo mooi en fijn...! 'k Wil m'n kans wel wagen.
    Dank je.
    lucieseeuws@hotmail.com

    ReplyDelete
  38. Wat kun je toch blij worden van zo'n leuk kaartje in de bus, wat lief om het uit te delen. Mijn mail adres: brittazondag@hotmail.com
    Veel liefs
    Britta

    ReplyDelete
  39. I would love to win one of these button cards. I would love to learn how to crochet buttons. Do you have any tutorials for crocheted buttons?

    ReplyDelete
  40. O wat mooie gehaakte knopen ,ik waag een gokje.

    ReplyDelete
  41. wat leuk dat wil ik ook wel

    ReplyDelete
  42. What a nice thing to do and I would love to enter.

    ReplyDelete
  43. Post is altijd welkom, ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  44. O wat leuk! Ik woon wel een eind weg...

    ReplyDelete
  45. I would love to win a button pattern. I have never crochet a button before. I am a silent reader of your blog.Even though I dont usually leave a comment I have to tell you that I love your blog and enjoy reading all your posts and usually pin most of them. Thank you for sharing your talent with us.

    ReplyDelete
  46. Zou ik heel graag willen winnen! Maar misschien kan je ons wat meer info geven later en zeggen hoe je zoiets maakt of waar je zo'n buttons kan vinden? Dan kunnen we zelf aan de slag als we niet winnen!

    Groetjes, rita.

    ReplyDelete
  47. how generous of you! thank you, i think the buttons are adorable and i'd love to make one!

    ReplyDelete
  48. I would love crochet postcard from you,and with pattern too,great.Thanks for lovely giveaway.

    ReplyDelete
  49. Wat een idee zulke kaartje. Heb er ook nooit van gehoord. Ik doe graag mee!

    Groeten thea

    ReplyDelete
  50. Mooi knope!! I live in South Africa, and have just bought a lovely warm black jacket. One problem - the buttons look so boring, I'd love to crochet some!

    ReplyDelete
  51. Thank you very much for offering this! Very sweet! nysunshine@justbeads.zzn.com

    ReplyDelete
  52. De petals button en de rosette button zijn prachtig!!! Allemaal trouwens, maar die twee zijn favoriet...

    ReplyDelete
  53. Oh wat schattig. En helemaal leuk, cadeautjes waar je iets mee kunt. Veel handwerkplezier allemaal. Mocht je mij eruit kiezen om een kaart naar toe te sturen, dan is dit mijn e-mailadres: natasja.veld@zonnet.nl.

    ReplyDelete
  54. Oh they are so nice. Thanks for the chance to win one.
    greetings
    Dagmar

    ReplyDelete
  55. Oh these are lovely! I would love to have any of them. Your blog is a crocheter's delight.

    ReplyDelete
  56. Op de valreep wil ik ook een gokje wagen.... Wat zien de bloemen er mooi uit!
    Groetjes, Marleen

    ReplyDelete
  57. Hi Annemarie
    Love your blog, and your name!!

    Greetings Anne-Marie

    ReplyDelete
  58. Wat een leuke knopen zijn dat. Weet je of de beschrijvingen ergens te vinden zijn?
    Groetjes, Karin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi Karin, nee niet dat ik weet. Ze zullen vast ergens staan maar niet op een makkelijk vindbare plaats.
      Groetjes, Annemarie

      Delete
  59. owww een dinsdag gemist, ik zag het op FB...ik doe HEEL graag mee ♥ voor deze wel heel speciale prijs ♥

    liefs jenneke

    ReplyDelete
  60. De gehaakte knopen zien er heel leuk uit.
    Ik hou van haken, knutselen en frutselen en ... van cadeautjes geven.
    Dit lijkt me superleuk om te maken en te geven ...
    Dus, moest je er geen blijf mee weten: annvdb2@gmail.com

    Groetjes, Ann

    ReplyDelete
  61. Buttons....such gorgeous ones....thanks for the giveaway...hope that you will have a great weekend doing whatever your heart pleases.

    Usha from warm Malaysia
    usharaneem@yahoo.com

    ReplyDelete
  62. That's a great idea - I love crochet buttons

    ReplyDelete
  63. These are spectacular!
    I've been wanting to learn how to crochet for such a long time! I think this summer is when I actualy do it!
    Thanks for the giveaway! It's wonderful!

    ReplyDelete
  64. het lijkt mij erg leuk zo'n kaart te ontvangen. ze zijn zo mooi!
    groetjes jacqueline

    ReplyDelete
    Replies
    1. mijn email adres is
      jewalt@upcmail.nl

      Delete