Wednesday, March 23, 2011

Giveaway coming up!










Ik ben gek op leuke patronen en soms zit ik de hele avond alleen maar te googelen op zoek naar wat nieuws. Tijdens een van mijn zoektochten kwam ik langs de Etsy-shop van een patroon-ontwerpster die de gaafste haakpatronen maakt. En het leuke is: ze is bereid een van haar patronen weg te geven aan een van mijn lezers! Vanaf a.s. zondag staat de Giveaway op mijn blog, dus kom zondag of een andere dag volgende week even langs om te kijken wie het is en wat ze weg gaat geven. Ik kan je garanderen: dit wil je niet missen! (-:

I love nice patterns and sometimes I'm searching google all night looking for something new. During one of my searches I came across the Etsy-shop of a pattern-designer who makes the coolest crochet patterns. And guess what? She's willing to give away a pattern to one of my readers! The Giveaway will be on my blog as from this Sunday, so make sure to come over on Sunday or somewhere next week to see who it is and what she's giving away. I promise: you don't want to miss out on this one! (-:

9 comments:

  1. Cool, too bad I don't crochet!

    ReplyDelete
  2. Oh leuk, ik kom zeker langs. Dat schildpadje is ook al zo'n zoetje...

    ReplyDelete
  3. Ha fijn, ik kom zeker kijken. Zal ik weer een linkje naar je maken vanaf mijn blogje?

    ReplyDelete
  4. oe spannend zeg.
    ik kom zeker even langs.

    ReplyDelete
  5. Klinkt spannend! Ik hou je blog in de gaten :-)

    Geniet van het zonnetje en groetjes, Monique

    ReplyDelete
  6. Herkenbaar, die speurtochten vol ontdekkingen van de prachtigste dingen.
    Je hebt me heel nieuwsgierig gemaakt!

    ReplyDelete
  7. als die foto een voorproefje is, ben ik wel erg benieuwd naar wat er nog gaat komen !

    ReplyDelete
  8. hallo annemarie,
    sorry wel erg laat mijn bedankje voor je ontzettend leuke hartjesslinger, maar alsnog hartelijk bedankt, ik ben er erg blij mee en eerst komt hij in mijn paasboeket, zoals dat hier in duitsland de gewoonte is, en daarna vindt hij zeker weer een leuk plekje.
    ik had zo zwaar de griep, dus vandaar zo laat. je maakt erg leuke hebbedingetjes, haken kan ik niet ik ben echt patcherin, maar ieder zijn hobby. ik ben te vinden bij www.patchworktutderseelegut.blogspot.com groetjes en een fijn weekend trijnie wildeboer

    ReplyDelete