Friday, February 5, 2016

Book Giveaway



Als je mijn blog al een tijdje volgt, dan heb je misschien al gezien dat een aantal van mijn patronen gepubliceerd zijn in het boek op de foto hierboven. Baby Brights is een boek van Kathleen McCafferty, en er staan een heleboel (wel 30!) leuke patroontjes in van verschillende ontwerpers. Je vindt in het boek patroontjes van een mutsje, een rammelaar, een slinger, schoentjes, een kussen en dekentjes.
Het boek kun je hier vinden (let op: het is in het Engels geschreven). Het leuke is dat ik nu een exemplaar mag weggeven aan een van de volgers op mijn blog. Wil je een kans maken? Laat dan hieronder een reactie achter. Ik maak dinsdag de winnaar bekend. Succes!
Vind je het trouwens leuk om over haakboeken te lezen? Als je hier klikt dan zie je al mijn blogberichten over haakboeken op een rij.

If you have followed my blog for some time, you might have seen that some of my patterns are published in the book above. Baby Brights is a book by Kathleen McCafferty. You'll find 30 cute patterns in this book by various designers: a hut, a rattle, a garland, shoes, a cushion and blankets.
You can buy the book here, but you can win a copy of this book right here on my blog. Leave a comment below and make sure to be a follower of my blog if you would like to win. I'll announce the winner this Sunday. Good luck!
Do you like reading about crochet books? Click here and you will see all my blog posts about crochet books.

68 comments:

  1. oooo die slofjes.IK waag graag mijn kansje

    ReplyDelete
  2. Congratulations!That is amazing!You must feel so proud.!

    ReplyDelete
  3. Ja, graag! Ik waag een kansje om gave dingen uit dit boek te haken voor mijn eerste kleinkind in aantocht. Door de afstand tussen ons land en de USA zal ik haar weinig kunnen knuffelen, maar ik ga met liefde leuke dingen voor haar maken. Nu duimen voor dit gave boek,

    Fijne dag, Margaret

    ReplyDelete
  4. Gaaf zeg! Dat jouw patronen er ook in staan! Ik loot natuurlijk graag mee. Ik ben al met de uitzet bezig voor eventuele kleinkinderen, die hopelijk ooit komen :D :D Kom maar op!
    Groetjes
    Diana

    ReplyDelete
  5. Wat leuk dat jou patroontjes er ook in staan.
    Graag loot ik mee.
    groetjes
    margriet

    ReplyDelete
  6. Een mooi boek met schattige patronen. Leuk om te maken. Nog leuker om weg te geven aan arme kinderen.
    Groetjes Angela

    ReplyDelete
  7. Wat leuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk. Ik ben al bezig met allerlei dingen voor mijn aanstaande neefje/nichtje zou dit boek dus echt goed kunnen gebruiken

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Wat ontzettend leuk! Ik doe graag mee. Groetjes Inge

    ReplyDelete
  10. Ja ...wie wil dat boek niet winnen ...ik doe graag mee ..
    een fijne dag vandaag

    ReplyDelete
  11. Wat leuk! Ik krijg binnenkort wat baby's in mijn kennissenkring, dus dan kan ik babyspulletjes gaan maken. Ik maak dus graag een kans!

    ReplyDelete
  12. Leuk boekje, ik doe graag mee voor ons kleinzoontje en kleindochtertje.
    Fijn weekend,
    Martine

    ReplyDelete
  13. Congrats on being published in such a wonderful book - would love to win a copy.

    ReplyDelete
  14. I love making projects for babies and even more so this year as we have several among friends and family who are expecting the arrival of a little one! This books looks delightful! Congratulations in having your patterns included in its pages . . . and thank you for including us in your celebration by hosting this giveaway!!!!! Darlene P.

    ReplyDelete
  15. Oh wat een leuk boek! Die zou ik heel graag winnen. Ik vind het zo leuk om dingen te haken voor m'n kleine meid van bijna 8 maand. En die slofjes op de voorkant zijn super schattig. Waag graag een kansje!

    Lieve groetjes,
    Nienke

    ReplyDelete
  16. Tjeminé....wat leukkk dat boek!
    Ik haak graag voor baby's en hoop zó dat ik het
    boekje mag winnen. En trouwens wat een lieve schoentjes!

    ReplyDelete
  17. Oooh wát een eer zeg, dat er het een en ander van jou hand gepubliceerd is :D
    Ik doe graag mee!

    Fijn weekend,
    Liefs,
    Lola

    ReplyDelete
  18. Super leuk, ik doe graag mee! :)

    Lieve-Groetjes,
    Verie

    ReplyDelete
  19. Wat ontzettend leuk. Natuurlijk doe ik heel graag mee.

    ReplyDelete
  20. Dan loot ik ook graag mee hoor. Momenteel worden er om mij heen veel kleintjes verwacht en zou het leuk zijn om zelf gemaakte cadeautjes te geven.

    ReplyDelete
  21. Oh, dat lijkt me een leuk boek! Ik waag een gokje.

    ReplyDelete
  22. Ik doe graag mee, zie die lieve schoentjes allemaal helemaal schitteren aan de voetjes van onze dochter (nu 3 maanden)!!

    ReplyDelete
  23. Leuk ik doe graag mee, dat paardenhoofd... Super

    ReplyDelete
  24. I just joined your blog a few days ago...thanks for the free patterns! I making the Happy Coasters this weekend along with the iPhone Case. I'm going to try and make it for my iPad though. Thanks again!!

    ReplyDelete
  25. Wat leuk! Ik ben dol op dit soort inspirerende boeken. Ik maak graag kans.

    ReplyDelete
  26. Gefeliciteerd, lijkt me geweldig om dat in je handen te hebben. Patroontjes van jezelf in een echt boek!
    Zelf wil ik nog een baby dekentje haken, het boek zou dus van pas komen.

    ReplyDelete
  27. Super!! Ik doe graag mee, ook al zijn mijn eigen kinderen geen baby's meer ..... Maar gelukkig nog genoeg kleintjes in de familie!
    Groetjes Renate

    ReplyDelete
  28. Wat leuk dat je patroontjes in een boekje gekomen zijn! Iets om supertrots op te zijn.
    Ik waag ook graag m'n kans ;)
    Groetjes

    ReplyDelete
  29. Oh superleuk! Wat gaaf dat je in het boek staat. De voorkant ziet er echt heel erg veelbelovend uit. Ik doe graag mee.
    Groetjes, Wendy

    ReplyDelete
  30. Heel erg leuk! Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  31. Yeay!! Congratulations for your book. I love your crochet patterns which you share here.

    ReplyDelete
  32. Graag loot ik mee. Het boekje ziet er ontzettend leuk uit.

    ReplyDelete
  33. Wat leuk dat er in di boek paronen van je staan, Annemarie! Gaaf dat je internationaal bekendheid krijgt.
    Waarom doe ik mee? Ik kan wel honderd redenen bedenken, maar het lijkt mij gewoon een ontzettend leuk boek! Lekker haken voor de kleinkinderen! Ik duim, ik duim ....

    ReplyDelete
  34. Love the look of this book, congrays on having your patterns published I would love to win a copy. Just wanted to say I always pop to you for your lovely free pattern collection, thanks so much

    ReplyDelete
  35. Ik kom zelden een haakboek tegen dat ik niet ken. Ik werk dan ook in de bib en koop de handwerkboeken aan :-) Dit boek is echter nieuw voor mij. Waarschijnlijk omdat het Engels is. Dat geniet, zoals ik al schreef op mijn blog, ook mijn voorkeur. Buitenlandse boeken wat anders dan wat je veel terugvindt in het Nederlandstalige boekenland. Daarom wil ik graag meedingen om het boek te winnen!

    ReplyDelete
  36. Oh, dit is zo leuk!!
    En met 2 zwangeren om mij heen wel heel welkom.
    Ik waag graag een gokje.
    Fijn weekend, Daphne

    ReplyDelete
  37. Super leuk!!! vooral die lieve slofjes. Lijkt mij leuk om voor mijn zwangere collega's te gaan haken. Ik doe graag mee!

    ReplyDelete
  38. Wat een ontzettend leuk boek! Daar zou ik graag uit haken.
    Bij deze doe ik graag mee voor dat gratis boek!

    ReplyDelete
  39. Dat lijkt me een leuk boek om te winnen!! Er zijn twee nichtjes op komst, dus ik zou er wel raad mee weten :-)

    ReplyDelete
  40. Leuk! Wie niet waagt, wie niet wint.

    ReplyDelete
  41. Echt super leuk dat je in dit boek staat met je enkele van je patronen! Graag waag ik een kansje! Zou leuk zijn om eruit te mogen haken!

    ReplyDelete
  42. Congratulations!!! And thank you so much for the chance to win :D
    jayne@daiseyjayne.com

    ReplyDelete
  43. Congrats on new book !!!
    Cannot wait to try your pattern from this book as I did try some of the patterns from the book Boho Crochet and loved it !
    benubhalla@gmail.com

    ReplyDelete
  44. ik wil graag kans maken om het boek te winnen, dan kan ik leuke dingen maken voor mijn kleindochter en voor het kleinkind dat nog op komst is

    ReplyDelete
  45. Keep up the good work!
    Kisses from Greece.

    ReplyDelete
  46. Love the book. I have two great-great nieces and would love to make some of the items for them.

    ReplyDelete
  47. Hi,I love the look of this book. There seems to be a lot of fun ,colourful patterns to crochet. Thanks for a great blog

    ReplyDelete
  48. Super! Graag maak ik kans voor mijn zus, ze vindt het heerlijk om ontspannen te haken en dan met haar haaksels iemand anders blij te maken! Kraamcadeautjes!

    ReplyDelete
  49. Lijkt me een heel leuk boek dus doe graag mee.

    ReplyDelete
  50. Oh leuk, ik ben net met wat babyprojectcadeautjes bezig. Nieuwe inspiratie is nooit weg .... Ik die dus graag mee!

    ReplyDelete
  51. Leuk!!! Nu ik voor het eerst grootmoe word kan ik daar veel ideetjes uithalen....
    ik doe dus graag mee.....

    Sabine

    ReplyDelete
  52. What a cute book! The projects look fantastic and I would love to participate in your giveaway! Thanks very much for giving us the chance to win it! Pati x

    ReplyDelete
  53. Dat ziet er uit als een heel leuk boek! Ik waag graag een kans om het te winnen.

    ReplyDelete
  54. Finally got my blog post done so I could link up. I have been following your blog for a couple years now, and I look forward to every post and project. Great book. Thanks for sharing. Fingers crossed! Thanks again!
    ~Crystal

    ReplyDelete
  55. It's great that your patterns are in this book - I love crocheting for children and I am really curious what's inside

    Greetings

    ReplyDelete
  56. Heel leuk boek, ik zou heel graag willen meedoen en aan de rest ook succes!!!

    ReplyDelete
  57. leuk! met de babyboom die er in mijn vriendinnen-kring aan zit te komen zou dit zeker goed van pas komen!

    ReplyDelete
  58. Dat zou een leuk cadeautje zijn voor mijn buurvrouw Petra. Die kan elk moment bevallen van haar derde en haakt graag. Ik loot graag mee voor haar :)

    ReplyDelete
  59. Met alle (schoon)zussen zwanger incluus mijzelf kan ik wel wat kraamcadeau inspiratie gebruiken! Leuk.

    ReplyDelete
  60. Met alle (schoon)zussen zwanger incluus mijzelf kan ik wel wat kraamcadeau inspiratie gebruiken! Leuk.

    ReplyDelete
  61. Leuk, graag waag ook ik een kansje voor dit leuke haakboek!

    ReplyDelete
  62. Wat een geweldige actie.
    Ik doe graag mee. Voor haakpatronen wil ik me graag verdiepen in engels😉. Nu nog even duimen en morgen vol spanning deze blog weer openen.

    Ga zo door, ik lees je blog graag.

    Groetjes Leandra

    ReplyDelete
  63. I would love a chance to win this lovely book! Still a beginner to crochet it would be nice to have cute patterns to work from. Thank you for the opportunity!

    ReplyDelete